Bara för att alla bryr sig

Jag har haft värsta fina kvällen med mina vänner!

Ja, jag tänkte bara dela med mig av det för att jag kände att alla nog ville veta.

För ingen bryr sig väl egentligen, men det var trevligt som fan med snack om allt mellan himmel och jord, massa mat, och lite Sex and the City.
Eftersom alla utom jag har gått och skaffat sig ett liv sådär fräckt så är det ju så himla svårt att pricka in en dag där alla kan ses.

Tjockegänget samlat! Alltså, hahahaha. Skolavslutningen i åttan? Sicken stil, jag säger bara det.

Håhåjaja.

Nu ska jag gå och äta fiskpinnar, kolla på Cougar Town, och inte alls skriva min historieuppsats fast att jag borde.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Viktor

de e kul å kolla på gamla bilder :)

2010-05-17 @ 19:55:19
URL: http://viktorwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0