Ytligheter

När jag ändå är inne på temat meningslöst trams (för övrigt typ temat på både bloggen och mitt liv) kan jag ju passa på att visa världen hur jag såg ut igår.
Finfredag förihelvete!


(Min nya favoritväska som jag numera har till allting fast att den egentligen inte passar till något)



Med den här bilden vill jag visa upp att mina strunpbyxor är kick-ass!



...och med den här bilden förevigar att jag skiter lite grand i att det är finfredag när jag kommer hem och slappar. Då blir det casual friday!


Alltså.. ja. Ytligt är kul.

PUSS!





Kommentarer
Postat av: Clara

Så läcker du är tjejen ;)

2010-03-23 @ 22:01:31
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0