Skins

Åh, nu hamnade jag här i sängen igen. Har inte fått något vettigt gjort idag och tvivlar på att jag kommer få det, heller.. Men man måste ha sådana dagar ibland också!

I alla fall. Jag ville bara dela av mig av klippet från veckans avsnitt av Skins som typ gjorde hela min dag!


Så himla sött, alltså! Jag menar, skins plus ukuleles plus Spandau Ballet kan väl bara bli ganska så jättebra?

Det var ju lite lyft från förra veckans avsnitt.. så himla fint var det ju, men så ledsamt att jag inte riktigt bara kunde skylla på feberyra när jag satt i soffan och lipade till det här.


Kommentarer
Postat av: Viktor

så bäst, och så gulligt :)

2010-03-07 @ 19:44:24
URL: http://igenomensnelugg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0