Lördag

Lördag, solen skiner, jag lyssnar på fet musik och jag har inte en enda läxa att plugga på i helgen.

Times like these känns faktiskt allt rätt okej ändå, trots att jag tvunget deppar ihop lite halvt typ en gång om dagen.. För jag mår ändå rätt bra egentligen.

Vaknade sjukligt tidigt imorse med tanke på att jag somnade vid halv två.. Redan vid halv nio, damn! För att vara jag, liksom.. Men det är ju faktiskt helt okej när man väcks av ett sms med ett  g a n s k a  väntat besked, ehehe.

Jag hade det trevligt igårkväll, fast jag misstänker att ett visst par blev lite lessna på mitt eviga tjat när de inte var så intresserade, hahaha. Men that's me, tjatar hål i huvudet på folk.

Idag är planerna.. inte så många. Men det lär ju slå förra helgen då jag satt och skrev åtta sidor om franska revolutionen med feber och världens förkyldning.
Jag ska hänga med söta Lina ett tag i eftermiddag, annars vet jag inte alls vad jag ska hitta på för att fördriva tiden denna lördag.
Det blir väl det vanliga sysslolösa: Gå ut och gå, lyssna på musik, sitta och filosofera, kolla på Skins.
Och det är ju faktiskt inte helt fel. Faktiskt.

Förresten.. För att göra det här inlägget liite mindre jättetrist, så visar jag att jag klädde ut mig till Alice i underlandet igår morse.. Det var ju faktiskt finfredag.


På grund av att jag har återställt min data har jag inget photoshop (vilket jag ändå inte förstår mig på iofs) så ni får njuta av att se mitt ostädade rum.

Slut på onödigt babbel nu tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0