Typiskt mig.

Alltså.. hahahaha.

Att allting alltid ska hända mig!
Idag hade vi ju då redskap på idrotten.
Yay för att läraren tycker att det är en bra ide att stå och ta emot mig när jag ska försöka stå på händer vilket inte gick sådär våldsamt bra i början.
Och inte bara att jag fick försöka stå på händer och faila, det var ju också givetvis så att jag skulle ha turen att flasha mig inför halva klassen också!

Alltså, jag undrar hur jag lyckas få mina byxor att åka ner så jag visar hela rooompan!

..och det bästa är ju att jag inte direkt är känd för att ha sofistikerade underkläder på mig heller.


Det här är grejer det!

Våldsamt snyggt.

Kommentarer
Postat av: Clara

Sjuuuukt snyyygggt Miranda ;)

2010-03-26 @ 23:39:14
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0