T som i failad tisdag.

Inte haft en helt toppen tisdag måste jag säga!
Eller.. okej, inte så farligt egentligen. Skolan var ju, ah, skolan. Spanska är döden och jag har redan börjat räkna hur många lektioner det är kvar tills sommarlovet. Ehe.
Men vi slapp historian, och det är ju ganska nice.

Musikteori är ju också lite som det är.. Men jag börjar nästan fatta grejen med kvintcirkeln nu.. Eller liite grand i alla fall. Och det är ju mer än jag gjorde innan!

Det var mest gitarrlektionen som var extremt.. Fail.
& jag har ingen annan att skylla än mig själv, men ändå. Jag har haft så mycket annat att jag har verkligen inte alls orkat med att öva på vad jag ska.

Så det var en mycket plågsam halvtimme att ta sig igenom, inte helt kul att spela upp en läxa som jag inte alls kan. Ja, det blev ganska mycket omläxa. Ojdå.
Men men nya tag! Jag ska baskemig börja öva redan ikväll.

Men först - städa upp i rummet som ser ut som.. jag vet knappt själv. A freaking battlefield.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0