Söndagsdravel

Har varit ute en runda i regnet.
Jag började få lite dåligt samvete över att jag har legat i min säng i pyjamas och läst större delen av (okej, läs hela) dagen. Så jag gick ut. Det var inte så kul. Jag tycker inte om regn. Men nu är jag hemma igen.. fortfarande i min pyjamas. (Var inte oroliga.. Jag har åkt från Stockholm i min favvopyjamas! En liten söndagspromenad i pyjamaströja är inget konstigt.)

Tänkte ta tag i mitt liv och plugga samhällskunskap - ekonomiprov på onsdag. Det känns lagom kul med tanke på all prestationsångest (min egen och andras) jag känner när jag inte alls förstår mig på hela grejen med.. ja, ekonomi i allmänhet.
Men fan.. Jag orkar inte.

Jag måste säga att det som lockar mest är att, just det, krypa ner i sängen, läsa lite, se på film.

Men jag borde verkligen läsa på lite. Och plugga till gehörsprovet som ändå kommer gå rätt långt åt helvete med tanke på mina obefintliga skills när det gäller gemu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0