Pepp!

Imorgon är det intagningsprov för de blivande esteterna!
Jag är pepp. Mer pepp än när jag själv skulle spela för ett år sen och jag skojar inte när jag säger att jag var så nervös att det var en av de värsta dagarna i mitt liv.
Men nu ska vi inte vara melodramatiska.. Den tiden har redan varit för mig, jag är jävligt pepp på att bjuda alla på fika och visa att vi lätt är bästa klassen på skolan. För att.. ja, det är vi också.

Nu sitter jag och funderar lite smått. Jag har bakat en awesome dubbel sats med mina famösa kladdmuffins (mjölklumpar and all!).
Eftersom det är lite tradition att ettorna bjuder alla skrämda blivande esteter på fika (förra året blev jag mest rädd, men ja.)
Så nu vet jag ju inte om jag orkar dekorera dem med lite fin glasyr också, eller om jag ska gå och lägga mig istället.

Fast.. nä. Jag tror most definately att jag inte alls orkar göra något så ambitiöst.

Jag ska städa upp lite på rummet för det är en kata-fucking-strof, sedan ska jag lägga mig och sova.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0