Klagar lite till.

Hm. Om jag ska vara utomordentligt banbrytande och annorlunga för en gångs skull ska jag inte börja med att klaga. Jag börjar med dagens positiva - jag slapp gitarrlektionen och har faktiskt pluggat lite grand.

Fast.. jag måste ju få gnälla. Jag borde sitta länge till och plugga, men orkar inte alls. Det här med ekonomi är inte min grej alls och det känns ännu värre när jag vet att vi har prov nästa onsdag + att jag har fet prestationsångest efter förra provet. Naturkunskapsförhör imorgon och det tror jag att jag ger upp på innan vi har börjat faktiskt. För att inte tala om matteprovet på torsdag som jag inte ens orkade ta hem idag! Funktioner kan ju.. slänga sig i väggen.

Vad är grejen? Jag som har njutit av att ha det så fantastiskt härligt utan plugg ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0