Kan man annat än att skratta?

Hahahahaha alltså, så typiskt mig.

Idag hade jag baslektion. Det går ju alltid lite som det går och sådär men just idag.. Just idag tyckte läraren att det där med att jag ska improvisera i mollpentaskalan är kalaskul. (att bara hitta på och spela lite grand och utgå från en skala, kanske jag ska tillägga om det skulle vara några samhällare eller nåt som läser. (;)
Det tycker inte jag är så värst roligt. Det är nästan extremt läskigt måste jag säga. Och sen blir det ju inte bättre av att en övermusikalisk musiktrea kommer in mitt i allting och hör hur jävla dålig jag är!

Ja, alltså jag kan egentligen inte annat än att skratta åt mitt patetiska liv & hur jag alltid lyckas skämma ut mig.

Kommentarer
Postat av: Njomza

hahahahah du detdär har häänt mig med! Fybubblan va skämmigt det är!! x))

2010-03-23 @ 20:19:40
URL: http://njomzzaside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0