Gnäll

Nu är det ju inte särskilt likt mig att klaga över lektionsfria dagar.
Men saken är den, att min tisdag skulle bestått av sovmorgon till halv elva, historia med vikarie (och vi vet ju hur det brukar bli), engelska (bara trams pga muntligt nationella vilket är lika med ingen lärare), musikteori (jag hade verkligen behövt den lektionen eftersom jag har gehörsprov nästa tisdag) och gitarrlektion (bara ångest men ändå).
Och det är ju liksom ganska så okej!

Men istället är det ANT-dag. Vi ska gå runt hela dagen och lyssna på att man inte ska knarka, typ.

Alltså, inte för att jag egentligen borde klaga eftersom vi inte lär få något vettigt gjort alls, glida runt och prata med folk mest hela dagen.. Men ändå.
Det är väl mest den där sovmorgonen som hade suttit jävligt fint, alltså!

Men ja, färdiggnällt for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0