Gnäll igen

Samhäll, alltså. Ärligt talat, jag har ingenting emot ämnet.
Det är bara dessa jävla prov som inte känns så värst kul.

Imorgon efter lunch ska jag sitta och skriva prov om ekonomi och allt vad det innebär (eller, ja. Så mycket som man behöver veta när man läser samhäll A.. alldeles tillräckligt och lite till, enligt mig.). Men i alla fall.
Jag satte mig faktiskt och pluggade efter skolan.
Men nu är jag trött, har hamnat vid datorn och misstänker att även om jag verkligen borde plugga mera, så kommer inte samhällsboken här brevid mig bli öppnad någon mer gång ikväll.

Jag har dessutom lovat mig själv att öva på basen och gitarrläxan också.. Eftersom jag är så jävla kass så uppfattar jag mina instrumentläxor som sinnessjukt svåra, vilket gör att jag verkligen, verkligen borde sitta och öva oftare istället för att titta ut genom fönstret och spela sånt här.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0