Fettfintorsdag

Måste säga, att trots matteprovet har min torsdag varit ganska fin.
Sovmorgon är ju alltid rätt nice. Jag var dock sjukligt trött och orkade inte bry mig alls om mitt utseende. Inget smink och slappaste tröjan känns ganska lockande när man är sömnig.
Jag gick till skolan och var allmänt rätt opepp. Skrev ett matteprov som gick.. Eh. Ja. Som det gick.
Men sen var det idrott och jag är rätt stolt över mig själv, måste jag säga! Det är ju ingen hemlighet att jag inte är någon talang när det gäller idrott. Då är det rätt kul att inse att man faktiskt kan stå på huvudet, stå på händer och hjula. Om man vill. Och har a little help from my friends.
Sedan är ju eos ganska party i allmänhet, vi satt och spelade våra låtar i en timme eller så.. och det är ju rätt kul även om jag inte är speciellt duktig, haha.
Efter skolan hängde jag på ett härligt gäng från klassen och fikade lite! För att, alltså, om det inte redan var uppenbart, så är fika typ livet. En mycket viktig del av livet i alla fall!
Såattehja, det var ju rätt trevligt. Sen fick jag agera kameraman när några galna dudes skulle slå kullerbyttor inne på lindex! Eh, ja.

Nu har jag varit hemma, ätit våfflor, spelat gitarr, och nu känner jag att det finns några måsten som trycker på lite grand alltså.. Naturkunskap och ett ostädat rum.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0