Credighetsmetern går i taket!

Jag satt precis och slötittade på MTV.. Så plötsligt, Britney Spears gamla hits!

Alltså, borde jag skämmas för att jag fortfarande kan hela texten till Crazy??

Eller, rättare sagt, borde jag skämmas för att jag sitter och lyssnar på den nu och nostalgitrippar lite grand?

Baaaaaby, I'm so into you, you got that something, what can i do?
Baaaaaby, you spin me arooound, the earth is moving, but I cant feel the ground.

Everytime you look at me, my heart is jumping, it's easy to see..

Craaaazy! I just can't sleep. I'm soo exited, I'm into deep, ooohooohoo, craaazy, but it feels alright, baby thinking of you keeps me up all night!


Jag vet, jag är så jävla häftig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0