You're so vain


For att pigga upp lite kande jag mig manad att lagga upp en bild pa ingen annan an MIG SJALV fran igar nar jag och Cornelia var ute och rande. Hon pastod att vi var vilse men liksom.. Det ar skillnad pa att vara vilse och bara inte veta exakt var man ar, riiight?

Givetvis har jag min kara hatt pa mig trots varmen. Ny kjol och nya skor och ett par nya shorts i pasen, oh yes.
(modebloggvarning nu, forlaaat)
Jag kopte ett par kick-ass shorts igar, vintage avklippta levis med hog midja! Jag ar inte helt saker pa om jag kommer anvanda dem, men jag var verkligen tvungen att kopa dem.. Liksom, for det forsta var de coola. For det andra var affaren stencool. Och for det tredje (och viktigaste) sa var han som stod i kassan sa javla snygg!
Det blev ett helt stycke jatteytligt nu, men anda. Jag kande att.. jag kunde ju inte ga darifran utan att kopa nat fint nar han stod dar och sag sa bra ut.

Ytlig? Typ, ja.

Kommentarer
Postat av: Timotej

Finfin tygpåse!

2010-06-26 @ 20:10:30
URL: http://cirkustimotej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0