Peppness finns här!

Trots att jag är en gnällig drama queen måste jag erkänna att livet är rätt gött just nu.

Imorgon är det öva och komvux-avslutning som gäller, på tisdag är det skolavslutningar och förhoppningsvis häng med finaste klassen, och på fredag åker jag till London.

Och så fantiserar jag om fina balklänningar efter att vi var uppe och såg alla som gick. Jag har kommit fram till att jag inte vill ha nåt traditionellt (för sen när vill jag det i något sammanhang?) utan gärna en kort, fluffig tyllhistoria.
Inte så konstigt kanske, med tanke på att tyll och andra midjekjolar är rätt överrepresenterade i min garderob.
Men ja. Tänkte bara att alla brydde sig.

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

urin färgat kör vi på =DDDDD

2010-06-07 @ 23:38:18
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0