Pepp

Nu är håret tvättat och naglarna målade.
Lite anständig måste man ju se ut.
Det är ju inte bara fredag imorgon.. Det är ju studentutsläpp!
Visserligen är jag en liten etta, men någon kom på den brighta iden att vår klass skulle spela på studentlunchen. Och någonstans så tyckte jag att det låter som en superbra ide att jag ska spela bas på As Long As You Love Me och javisst kan jag spela gitarr på Be Mine!

Fast att jag inte alls kan det. Vet inte hur jag resonerade egentligen.
Så nu är det måttligt med prestationsångest blandat med den där känslan i magen som säger att "nu kommer jag att skämma ut mig!"

Men jag skulle ju börja tänka positivt! Förhoppningsvis är studenterna så glada att de inte märker om jag spelar fel.
Och sen har jag ju också turen att gå i en klass med fantastiskt duktiga människor. Så mina misstag kanske inte märks.

Men nu hade jag faktiskt tänkt lyssna lite grand på finaste Tingsek – Easier och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0