ESMK09

Jag tänkte berätta om en sak som jag tycker om.


Min klass så klart!

Jag har gått i ESMK09 i två terminer. Jag överdriver inte om jag säger att det är det bästa skolåret jag någonsin haft.
När jag började var vi trettiotvå. Nu är vi 26 (och kanske ännu lite färre när skolan börjar igen). När vi började kände jag en person, resten var fullkomliga främlingar.
Nu kan jag påstå att jag inte kommer att glömma mina klasskamrater i första taget.
Att impulsvälja Estet Musik var nog ändå något av det bästa jag någonsin gjort.
Jag skulle kunna sitta och berätta om allt kul vi har gjort. Det kan dock bli lite långt. Så jag håller mig till att säga att inte en lektion blir tråkig med ESMK09. Rasterna är alltid kul, varesig vi sitter och sjunger, pratar eller mest bara skrattar. Gångerna vi bestämmer oss för att fika, äta, göra whatever, bara för att ses utanför skolan också, blir inte för många.
Och en sak som nästan känns ännu finare än att jag tycker om alla så mycket, är att det syns att alla andra tycker i alla fall ungefär likadant. Besvarad kärlek till finaste klassen är inget annat än jättefint.

Min klass är helt jävla underbar.

Kommentarer
Postat av: njomza

FYFAAAN VAD JAG ÄLSKAR ESMK09!! Så sjuuukt bra är vi<3

2010-06-09 @ 19:05:04
URL: http://njomzzaside.blogg.se/
Postat av: Clara

Åååh Miranda. Så fint skrivet :) hihi, Jag tycker om dig en massa ska du veta. Du har attityyyd kwinna. och våran klass är fantastisk! <3

2010-06-09 @ 23:09:33
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0