Documenting my rejection

Hm. Jag borde egentligen vara i full gang med att packa nu, eftersom vi ska vara pa stationen-vid-trafalgarsquare-som-jag-har-glomt-namnet-pa valdigt snart.

Men, som jag sa till mina syskon, "vanta lite, jag maste blogga om mitt nederlag!" "Va?" "Document my rejection!"
Sa ja.

Jag kollade min mejl igar och ... na, tyvarr sa fick jag inte jobbet pa varnamo nyheters ungdomssida.

Jag hatar att jag bygger upp forvantningar och hopp fast att jag vet att det kommer att sluta med att jag bara sitter och ar besviken pa mig sjalv som fan.

Typ som nu.
Mitt sjalvfortroende ar inte i topp i vanliga fall men nu tar det ratt mycket sjalvbevarelsedrift att inte bara ligga och tanka "jagsugerjagsugerjagsuger" och lyssna pa min tyckersyndommigsjalv-lista pa spotify. Emo:a mig med Markus Krunegard och The Smiths. 

Hm. Jag jobbar pa det. Jag ligger ju inte ner nu i alla fall.

Det ar val bara till att ga vidare! Hatar att jag ar sa besviken pa mig sjalv men.. Jag ar ju faktiskt pa semester. Jag vill inte lata mitt sjalvfortroende forstora det! Det ar ju ingen big deal egentligen. Jag dor ju inte.

Sa nu har jag packat, tagit pa mig hatten och mina hogmidjade attitalsshorts, och jag befinner mig snart pa taget till Hastings.

Harligt. Det blir m y c k e t kortspel med la familia, mycket promenader pa (den mycket steniga, blasiga och oftast ratt sa kalla, man anda) stranden, mycket lasande och mycket skrivande. Livet gar ju vidare.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men neeeeje! Hoppades ju på att du skulle få jobbet! :( Hade varit AWESOME att jobba tillsammans :D

2010-06-19 @ 11:17:36
URL: http://frictionhistory.blogg.se/
Postat av: Njomza

Det blir nog bra ska du se lilla Mirris! :) Hoppas du har det fin fint i England! :D

2010-06-19 @ 22:30:56
URL: http://njomzzaside.blogg.se/
Postat av: sara på värnamo nyheter

Miranda, har fortfarande höga förhoppningar om dig. Låt dig inte dras ner av mig! Vi hörs

2010-06-22 @ 10:25:51
Postat av: Anonym

du är så jävla bra

2010-06-23 @ 00:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0