Ett dåligt skrivet inlägg om ett fantastiskt sommarjobb

Idag var sista dagen på sommarjobbet!

Trots att det gick så kasst igår, så kan jag ju ändå inte säga annat än att det har varit ett sinnessjukt bra jobb.


Hela stek-gänget när vi spelade på Unnarydsdagen

Jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle förvänta mig när jag började för tre veckor sedan.
Vad jag inte förväntade mig var att jag skulle ha så jävla kul mest hela tiden, men det hade jag.

Det var ju lite kritiskt första gången vi skulle spela i Gislaved, och jag har varit lite smått nervös, minst sagt, men det har varit mycket positivt också.
Jag har lärt mig stå inför folk och sjunga i mikrofon och spela gitarr utan att känna mig som att jag ska dö. För bara några veckor sedan hade det varit helt otänkbart att jag skulle stå i centrum och sjunga inför folk.
Jag har utvecklats rätt sinnessjukt mycket och det är jag riktigt tacksam för. Jag har inte världens bästa röst och jag är inte världsbäst på att spela, men jag har lärt mig att det gör ingenting, man kan ställa sig och spela ändå. Och ha kul.
Jag har lärt känna helt störda men också väldigt roliga människor!

Och sen kan jag sitta hur länge som helst och skriva alla knasiga, roliga, konstiga grejer vi gjort och sagt men.. jag misstänker att det inte skulle vara lika kul i ett inlägg som det var när man upplevde det.



Så jag gör såhär. Jag avslutar med en förträfflig bild på när vi headbangade och spelade improvisationsmetal i Smålandsstenar.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0