Gnaller om fotboll, igen!

Efter tva dagars uppehall, sa ar fotbollen tillbaka igen. Oh joy! Eller typ inte.
Jag tanker ju att de kunde ta det lite lugnt med alla dessa himla matcher efter som de visar jojligt manga, och speciellt efter sondagens match dar man kunde se fullvuxna man grata..
Men na. Tva dagar, fick vi. Och nu ar det tillbaka igen! Sa himla dumt. Jag har till och med lyckats titta lite, mellan avsnitten av det engelska halv atta hos mig (ja, jag hade ratt trakigt ibland) och det ar ju bara sa obeskrivligt trist! Liksom, woooow, lagen ar jattebra, kommer till attandelsfinal eller whatever, spelar en hel match pa nittio minuter (eller om man sitter framfor tvn och tittar pa elandet - en hel livstid) och sen lagger de till en hel halvtimme! Eftersom att trots att de tydligen ar sa himla duktiga och bast i landet och nastan bast i varlden och blablabla, sa lyckas ingen gora ett enda litet mal pa typ tva timmar. Lyckat.

(om ni tycker att jag gnaller mycket om det har med VM - tough! Och tank pa hur mycket tid alla dessa fotbollsmatcher tar. Nagra gnalliga inlagg ar ingenting i jamforelse.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0