Bara för att alla undrar vad jag gjorde med dagens energi

Jag tänkte precis blogga om hur produktiv och duktig jag varit hela dagen.
Sen kom jag på att så himla mycket har jag ändå inte hittat på.
Jobbet är ju rätt kul men.. ah jag är ju inte direkt utarbetad. Vi klädde ut oss till sjömän och sjöng Håkan lite grand, roade oss med youtube och spelade lite grand hela förmiddagen. Kan man kalla det jobb så ska man ju inte lipa!
På eftermiddagen skulle vi underhålla residenterna på ålderdomshemmet! (Kom på att det kanske är lite luddigt att bara säga "gamlingarna")
Och det gick ju.. Ja, jag ska inte lipa. Man kunde alltid göra bättre efteråt, typ.

Vi fick i alla fall lite fika. Så det gjorde inte så mycket att nästan hela publiken satt och sov.

Men i alla fall. Jag kom hem tidigare än vanligt och hade ingenting planerat, och mamma var också hemma så jag tänkte att jag syr en kjol!
Min fina mor och jag köpte lite tyg förra veckan och med fetaste pepp-spellistan så blev det en fin randig kjol av det hela! Jag är mycket nöjd.
Tyvärr kan jag inte visa resultatet för världen eftersom kameran befinner sig i London.
Men det blev en superstor randig rosett av det hela också, vilket aldrig är fel.

Sen kände jag att jag inte riktigt hade slösat all energi jag plötsligt hade hittat och stekte massa potatis och städade rummet lite grand också.

Imorgon ska jag upp tidigare än vanligt eftersom vi ska spela på.. en marknad någonstans. Pepp och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0