Helgen

Jag börjar trevligt med att säga att jag håller på att dö av värmeslag här. Herregud vad det är hett! (Inte för att jag gnäller.)

För jag borde ju inte gnälla. Jag har ju haft en jävligt fet helg. Jag har knappt hunnit vara hemma!

I lördags så cyklade jag, Finaste Hanna och Finaste Lina och Finaste Frida till Båraryd för att bada. Vi hade ju uppenbarligen glömt bort hur svinigt jobbiga de där uppförsbackarna är eftersom det var ett år sedan sist.
Det känns som det var himla länge sedan jag hängde med bästa gänget. Det har ju varit tomt utan någon som utropar "Fan vilket rövsvett jag får!" utan att någon blir förvånad.

Vi stekte och badade och det var himla mysigt. Sedan cyklade vi tillbaka, svängde förbi Finaste Eve och sedan köpte vi mat. Massa god mat. Rätt fint.
Efter lite (eller mycket) tjat satte vi igång med vår fantastiska bulgursallad (som för övrigt blev ASGOD) och sedan.. satt vi bara och åt och tjatade hela kvällen. I love it.

På söndagen blev jag väckt av mamma och vi åkte ner till Falkenberg för lite sol och bad. Jag tror att det blev för mycket sol och för lite bad för att när vi kom till några och skulle äta lunch höll jag på att somna i maten och kände mig yr. Solsting, much?
Det blev bättre efter lite mera bad, i alla fall.

Sedan tog jag på mig min prickiga klänning och sminkade mig (!) och vi åkte mot en idrottsplats där Lasse W med hans alla förband skulle spela! Pepp.
Själva Lars Winnerbäck och hans fyra förband kanske jag berättar om. Om jag orkar.

Jag kom hem sent. Och imorse skulle jag sjunga i centrum. Det gick som det gick.

Nu ska jag smälta bort av värmen. Återkommer kanske om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0