Svammel

Hola amigåz, typ.

Idag har jag haft en fett trevlig finfredag (polkagrisklänning och läppstift och grejer) med spelande i Gnosjö och Hestra (så himla fint att vi åker till alla världens ändar när vi spelar), muffinsätande och annat fint.

Jag tänkte bara lägga ut en bild från när jag hade grungetorsdag igår.

Och bara så alla vet. Jag är inte extremt narcissistisk och egoistisk och helt conceited, men det är såhär. Jag har sommarlov. Jag har alldeles för mycket tid att sitta och bestämma vad jag ska ha på mig och sedan alldeles för mycket tid som jag bestämmer mig för att fördriva genom att dokumentera dessa outfits. Jag tycker bara att det är kul att ta kort på mig själv när jag har tråkigt, okej?

I alla fall. Första gången på hur länge som helst som jag går utan läppstift för atteeh.. jag tyckte inte att det var så grungeigt.
För övrigt så har jag börjat älska att ha bandanas knytna i håret.

Men nu ska jag sluta svamla och gå och träffa Lisa en stund.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Viktor

du gillar inte katter på det kortet alltså x)

2010-07-16 @ 20:57:56
URL: http://viktorwestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0