Städa

Ibland trycker jag på shuffle på Spotify och spelar en av mina listor.
Just idag var det städlistan eftersom, eh, jag skulle städa mitt rum.

Jag var tvungen att stanna upp efter några låtar och känna att "FAN vilken bra musiksmak jag har."

Favvostädlåtarna just nu?
Familjen – När Planeterna Stannat
Timo Räisänen – My Valentine
Jamaica – I Think I Like U 2 - Original version
NPSH – Sophisticated Side Ponytail
Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit
Paramore – Looking Up
The Sounds – Like a Lady
Vampire Weekend – Holiday
Mystery Jets – Serotonin
Kasabian – Underdog

Lyssna och tänk "FAN vilken bra musiksmak Miranda har."

Städlistan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0