Söndag

Söndag idag. Grå, regnig, tandläkarvädrig, sysslolös söndag.

Men vad gör det? Det är ju fortfarande sommarlov.
Jag har gjort ungefär vad jag brukar på sysslolösa dagar - fundera på nya saker, stora och små projekt börjat planera upp dem i huvudet, sedan tänka "naeee.. jag orkar nog inte." och istället lagt tid på saker som filmer, gitarrspelande och annat onödigt.

Nu hade jag tänkt åka med min mor och köpa blommiga stövlar så att jag ska kunna plocka blåbär in style, och sen ska jag baka bullar.

(Och nej, jag tänker inte sluta blogga om totalt ointressanta saker som inte ens jag orkar läsa om. Jag har ingenting för mig, vilket leder till att jag bloggar för att fördriva tiden, trots att jag inte har något intressant att berätta. Deal with it.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0