Ratt fina grejer anda

Lite for att jag vill visa att jag inte bara ar en gnallig bitterfitta, och lite for att jag faktiskt vill, tankte jag skriva ett inlagg over saker jag hittat pa som jag tycker ar trevligt.

- Att borja dagen med en promenad genom Camden high street och genom parken
- att satta sig i parken med croissant och NME som frukost och sitta dar alldeles for lange
- att titta pa en massa Live Lounge-covers pa youtube nar man inser att sin spotify inte funkar utomlands langre. Favoriter: http://www.youtube.com/watch?v=Xg1qkChBCMc&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=BZHv3qazVBY
- att spendera en hel fredagseftermiddag med att ga genom vad som kanns som hela London (langs themsen och Leicester square bland annat)
- ata Ben & Jerrys-glass och kolla pa folk
- att boka biobiljetter till Eclipse till mig sjalv och systra mi (och bli alldeles for exited for att klassas som moget)
- att ata lite toast och godis till kvallsmat (eh, nyttigt, jag vet.)

Nu ska jag ata lite mera godis, kanske kolla lite gossip girl, allmant tycka att livet ar ratt nice, och peppa Camden market imorgon. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0