Popmåndag!

Jag tänkte att jag måste ju faktiskt fota av när jag ser.. okej, jag ser ut som vilken annan dag som helst men jag leker att jag är extra poppig idag bara för att pigga upp en vanlig måndag sååå.. lek med mig, okej?

Jag festade faktiskt till det med en superpoppig pose också.


Jag har i alla fall haft lite extra poppigt kul idag. För att vara måndag, liksom. Jag skuttade till jobbet med Belle & Sebastian och The Smiths och annat fint i lurarna, och så åkte vi iväg till Reftele och spelade utanför Tempo.. det var inte speciellt mycket drag, men vad gör det om hundra år. Vi hade lite gästinhopp i form av tuffa Johan som growlade lite smått och det är ju alltid fint!

Sedan åt vi thaibuffé på Bambu i Bredaryd vilket var ganska awesome. & efter lite snabbspelande vid bolmsö (skrattatacker och trummor i otakt) så åkte vi till brutala Johan och fikade! Det är ju rätt awesome att man kan göra sånt och kalla det jobb.
Och så efter en bussresa hem som var ungefär lika retarded som vanligt, så kom jag hem.

Nu ska jag peppa för att det är emotisdag imorgon. Rätt coolt. Livet är en maskerad, ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0