pepponsdag

Onsdag! Lite bra och lite inte så bra. Jobbet var för första gången lite smått opeppt när vi insåg att vi kunde spela typ mindre än hälften av alla låtar vi brukar spela eftersom vi är en person mindre.
Så det var typ.. låg arbetsmoral! Så vi åt lunch och lekte emos på gågatan. Eh, nä, men vi ville inte ha elgitarrer vilket var ett korkat drag eftersom det bara rundade när vi försökte spela akustiskt med mic.. så vi satt och spelade och var tjuriga och hördes inte så mycket.

Men det kom en trevlig gammal man och gav oss en hundralapp fast att vi var tjuriga! Då blev vi lite gladare. Sen orkade vi inte spela och trodde att det skulle regna. Så det blev lite tidigare slut på jobbdagen! & imorgon så är jag förhoppningsvis mera taggad. Men det är ju näst sista dagen, så lite får man väl tåla.

Sen åkte jag i alla fall till Reftele och posade lite grand för tuffa Viktor! Det är ju lite smått läskigt med kameror.. Men det var kul i alla fall!


Superstekigt!

En annan fin grej med dagen är att mamma har hämtat ut min All Time Low-biljett! Jag är fan ohälsosamt pepp.

Men nu ska jag sova. Det är ju en dag imorgon också. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0