Lipsill

Ikväll jag har gråtit till My Sisters Keeper.

Jag satt där i soffan och försökte sticka en pippitröja (men det är en helt annan historia) och tänkte bara att fan, jag får inte kolla på ledsamma filmer. Det är ju inte kul att gråta, liksom. Jag är ju ändå ganska blödig av mig och har löjligt lätt att leva mig in i saker och ting så det dröjde ju inte länge innan jag satt där och blinkade bort tårarna (jag ville ju inte se ut som världens mesmutta typ en kvart in i filmen). Jag vet inte vad annars jag väntade mig när jag läste om vad den handlade om.. men ja.

Nu har jag lipat lite grand och känner att det vore kanske bra att lägga sig nu. I och för sig är det sommarlov.. så om jag känner för det (vilket jag gör) kan jag ju faktiskt ligga och lyssna på finaste musiken och skriva lite grand.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0