All Time Low

Jag känner att uttrycket "Jag döööör" är ett som jag har använt lite för mycket. Det är ju inget bra uttryck egentligen. Så jag har från och med nu bestämt mig för att sluta med det.

Men om jag inte hade slutat med det, så hade jag nog sagt att jag dör nu. Men det tänker jag inte göra. Men i alla fall.
All Time Low kommer till Brewhouse i freaking Göteborg om en freaking månad!
Nu kanske jag är jävligt efter. Men jag upptäckte precis detta och jag känner att fy fan vad jag måste dit.

Biljetten kostar 250 (vilket är så jävla värt) och till Göteborg lär man ju ändå komma och hem. Annars får jag typ.. hora ut mig och sova på gatan eller nåt. För alltsåååå.. jag måste dit. Seriöst.
Eh, okej, när jag läser det där så ser jag ju själv att det låter lite väl despo.

Vad jag egentligen menar är att.. jag vill dit.

Jag ska bara ragga upp någon som kan hänga med mig. För alltså.. det här känns sinnessjukt värt måste jag säga.

Jag är så jävla där.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh. Awesome!

2010-07-15 @ 22:18:00
URL: http://frictionhistory.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, stackare!

Men alltså, fan vad pepp jag blev tills jag såg att de spelar den sjuttonde! :(

Kan inte då, måste till värnamo då :(

2010-07-15 @ 22:25:30
URL: http://frictionhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0