-

Jag fick tummen ur för en gångs skull och tänkte att fan, här kan jag inte sitta och ruttna varenda kväll. Så jag gick ut och gick en sväng (sveriges yngsta pensionär, jag vet.) i typ.. en och en halv timme nästan. Det var verkligen inte en själ ute i Gislaved vid halv tio en torsdagkväll kan jag intyga. Men det var rätt härligt ändå.

Och nu är jag hemma och det är varmt så jag sover i källaren inatt igen. Har dokumenterat min grunge-torsdag (för man måste ha tema på dagarna!) men orkar inte lägga ut nu.

Nu borde jag nog ta och sova, för imorgon ska det tydligen bli sol igen och då ska vi spela på gatorna! Peppt.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: J

Hejsan, känns lite random men läste att du var estetare på en annan sida och undrar bara, även du kanske inte just sjunger, men om man går gymnasiet som estetare inr. musik då, väljer man sång, blir det värsta opera sång man får hålla på med och allt eller vanliga låtar, och ah du får gärna berätta de du vet, tacksam för svar, haha. hare gött.

2010-07-16 @ 12:33:34
Postat av: Miranda

Hej J! Du hade ingen blogg eller mejl så jag får svara här, ehe. Jag har faktiskt inte jättebra koll på hur sånglektionerna är, eftersom jag spelar gitarr och bas, och sen är det nog väldigt olika beroende på vilken skola och vilken lärare man får, men jag tror att det är lite av en blandning, vissa moderna låtar, vissa jazzigare och.. tja, som sagt, jag är inte helt säker, men jag tror i alla fall att läraren anpassar sig till vad man vill spela/sjunga och så.. men som sagt, jag vet inte så jag gissar egentligen bara, haha. men min fina klasskompis claracarolina.blogg.se tar sånglektioner så hon kanske vet bättre! (:

2010-07-16 @ 19:23:57
Postat av: J

Okej, men tack så mycket iallafall.

Ska höra med din klasskompis då. (:

2010-07-16 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0