Värdelös dag.

Alltså, ja faktiskt.

Eller, ja. Efter att jag kom hem och gjorde det enda vettiga man kan göra efter en ovärd dag (inte öva instrument eller ta itu med läxhögen, nejnej), alltså att sätta mig med kladdmuffins framför Glee en stund och sedan sitta och värma mig med boken till engelskan + NME tv, kändes allt lite bättre.
Men ändå.
Kan väl inte riktigt ha någon vettig förklaring, men jag känner att dagen har varit... Ah. Rätt värdelös helt enkelt.

Och nu måste jag egentligen läsa cirka 70 sidor till i boken som ska vara utläst imorgon, samt öva på gitarrläxan som jag kommer faila fett på.

Men helst av allt vill jag faktiskt mest duscha, äta lite choklad, och sedan gå och lägga mig så det kan bli en ny dag & hoppas att den blir lite bättre än idag.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0