The music was okay, but the fresh air was better

Idag är det torsdag!
Dagen till ära tog jag ett gammalt nitskärp och punkterade så att jag kan ha det i midjan. Så åkte stora rosa rosetten på också! Bara för att, liksom. & självklart sitter jag i mina älskade leopardleggings som jag typ bor i nuförtiden.

Funderar på att ta mig ut en runda i snöovädret, mest för något vettigt att göra, så jag inte bara sitter och sitter hela långa dagen.
Eller ja, ikväll ska jag till söta Evutt med gänget och.. ja. Vi ska hänga. Sitta och äta och prata, som vanligt. Så det ska bli trevligt tror jag nog!

Så nu tänkte jag slänga om låtarna i mp3n lite grand (512 mb är knappt lönt.. ge mig en ipod, någon??), dra på mig raggsockar, vinterskor och ge mig ut i snön.

Förresten. Los Campesinos! är himla bra. Lyssna på We throw parties, you throw knives så blir ni lika glada som jag!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: lynniea

sv. Heeej:) åhh jag få verkligen tacka dig!

du har också en grymt härlig stil! jaaa tack gärna! jag vill ha en invite:D

2010-01-07 @ 18:54:34
URL: http://lynniea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0