Lägesrapport

Åh, det är så sinnessjukt kallt ute. Och på mitt rum också.. men där har jag bara mig själv att skylla i och för sig, jag vill inte sätta på mitt element, ehe. Men det är så himla varmt i huset annars, och jag vill inte bli för varm när jag sover.

Men nu ska jag sätta mig och glo på tv innan jag går och lägger mig.

Åh vad jag borde vända tillbaka på dygnet innan skolan börjar.. Typ stiga upp tidigare så att jag kan somna tidigare. Men jag känner mig själv och guess what? Not gonna happen. Jag tycker om min säng lite för mycket för det!

Förresten. Dagens upptäckt är att Hadouken! är jävligt coola.

Med det så sajnar jag ut och säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0