Jag borde nog spara flummiga svammeltexter till min personliga dagbok i fortsättningen.

Det där med att ärlighet varar längst? Jag brukar säga det. Mest för att jag har stora problem med att censurera mina åsikter. Det blir väldigt, väldigt lätt så att jag säger allt jag tycker innan jag tänker efter.. Och om jag lyckas hålla mig så syns det oftast ändå på mitt ansiktsuttryck. Så det är ju bra med att vara ärlig, säger man. Men ibland tror jag att jag borde lära mig hålla käften lite, alltså. Så det kanske borde vara ett av mina nyårslöften.. Visst, fortfarande vara ärlig, men typ.. dämpa min sociala tourettes något.
För nu sitter jag här med en massa äckligt ärliga åsikter som knappt jag vill höra. Jag tror inte att nån annan vill höra heller. Men det är sanningen... Så av någon oförklarbar, anledning så lockar det att trycka på "send". Men det ska jag inte. Jag tror inte alltid att det hjälper heller.

Nu är det natt och jag ska sluta svamla. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0