Här finns ingenting att klaga på

Underhåll mig, någon?

Jag har inte alls kul. Jag har ingenting att göra! Alltså jag vet inte men jag har inte alls varit pepp idag alltså. Jag sov mig igenom spanskan, konstaterade att grammatik är överskattat och drygade mig igenom resten av lektionerna. Har ju egentligen ingen anledning men jag var bara så trött och typ.. opepp. Satt i oasen en stund, jag orkade inte ens tjata lika mycket som jag brukar. & det är ju något!
Sen var det gitarrlektion och ja.. det är ju som det är. Jag har verkligen lärt mig mycket på den terminen jag har gått estet, men det är ju inte så himla kul att sitta där och liksom.. Vara helt nybörjare och inte veta och inte fatta. Jag har liksom inte haft så himla svårt för nåt innan, och sen går jag och börjar på nåt helt nytt nu. Känns ju inte helt smart varje dag! Visserligen är det himla kul också, men dagar som denna känns det sjukt drygt.

Och nu är jag alltså hemma igen. Känner mest för att... äh jag vet inte. Nu skulle jag ha någon att prata med för att komma på andra tankar! Skulle vara härligt att typ dra ut och prata ut sig riktigt ordentligt. Men jag har en känsla av att alla people är rätt upptagna. Utom jag, haha.

Så nu sitter jag här med en ny vidrig jazzlåt i läxa och ingenting vettigt för mig. Facebook får jag inte gå in på heller.
Åh damn you, rastlöshet!

Okej förlåt nu har jag klagat färdigt för idag. Jag lovar. Men att klaga järnet fast att det egentligen inte finns nåt att gnälla över är lite härligt ändå! Det känns lite bättre i alla fall. Nu tänkte jag hålla käften och göra nåt annat.

För att muntra upp mig bjuckar jag på två asgranna bilder från den mycket trevliga och högst civiliserade tjejkvällen jag och några snygga hade i torsdags!


(Vi äter, som vanligt.)

Hahahaha det här muntrar definitivt upp mig! Knäppaste Frida, förlååt mig. :'D

(men jag lovar, hon är läcker när hon inte klär ut sig! Det är bara det att det inte fastnar på bild så lätt.)

Okej, det gjorde mig faktiskt lite gladare, haha!

men som sagt, nu ska jag hålla käften och göra nåt annat.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Haha Frida ser ut som en rysk tsarinna eller nått :'D

2010-01-13 @ 12:05:12
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0