Ett fruktansvärt ointressant inlägg.

Idag råkade jag sova till tolv. Ojdå.
Det dummaste är ju det att jag inte är en vanlig fjortis som vänder på dygnet och är uppe löjligt sent & därför sover till tolv.. Jag bara sover löjligt mycket. Cirka elva timmar tror jag det blev inatt. Men jag ska inte klaga, jag måste passa på att ta igen på sömnen nu på lovet, när jag ändå inte har så himla mycket bättre för mig än att.. ja, sova.

Men jag har också hunnit med en sväng till biblioteket idag! Jag kom på igårkväll att jag borde gå dit. När jag skulle gå idag, kom jag på att jag hade glömt varför jag skulle det? Men ah, jag klädde på mig, plattade luggen och gick dit.
När jag kom dit så kom jag på, att jag hade tänkt låna sångböcker! Eller ja, vad det nu heter. Sånna som jag "lånar" av min syster med ackord och noter till en massa låtar i i alla fall! Kaching. Så det gjorde jag för jag har bestämt mig för att bli lite mindre retarded och bli mindre sämst på notläsning.
Sen fick jag givetvis med mig lite böcker. Och en jävla massa skivor! Visst har man spotify, men jag är ju också ganska beroende av min mp3 och då är det inte fel med lite ny musik i den. Så inte mindre än 14 skivor trillade hem med mig idag! Ehe, lite synd om alla andra som ska låna när jag har tagit alla bra skivor.

Okej jag hade inte mer att rapportera idag!
Nu ska jag äta lite sen lunch & ikväll ska jag hänga med Hanna!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0