En onsdag i punktform

En dag ska jag få tummen uuuuur och städa upp på mitt rum. Det ser lite smått förjävligt ut faktiskt. Men det kan nog dröja tills jag orkar göra något så drastiskt.

För jag har ju faktiskt åstadkommit ett och annat idag! Mer än jag brukar, i alla fall. Idag har jag hunnit med följande:
- Lyssnat på Bon Iver och räknat matte
- Haft mycket mer naturkunskap än kan vara hälsosamt för en vanlig människa
- Diskuterat vad som skulle hända med sverige utan el...
-...konstaterat "Nationell utvandring!".
- Haft en vansinnigt tråkig svenskalektion
- Tyckt att satsdelar kan ta sig där solen inte skiner
- Försökt göra adverbial-uppgifter lite roligare genom att lyssna på La Roux
- Haft en historielektion, ESMK09-style
- ...vilket gick ut på att få närvaro, springa hem till Hanna, äta apelsin och skriva svar till uppgifter om den industriella revolutionen (vilket egentligen gick ut på att skriva så lite som möjligt och få det att se ut som mycket)
- Haft utvecklingssamtal
- Haft första dansen på terminen! Åh så himla kul.

Men nu. Nu ska jag sätta mig med matten. Inte helt kul. Men det är inte heller helt kul att ligga efter. Så alltså, tummen ur ur ur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0