People tell me I'm wrong... FUCK 'EM!

Jag är ju ganska glad i det här med att svära, det vet nog de som brukar hänga med mig. Sen fick jag för mig att jag skulle sluta svära (eller svära mindre i alla fall) för att, ja, sluta vara så himla grov.. Eftersom nu när jag går i en ny klass så är inte alla direkt så grova som jag är. Då fick jag en ide om att anpassa mig lite grand och dämpa mig nnär det gäller att svära (och peka finger, vilket jag gör jämt!). Hur det går kan väl argumenteras, men jag försöker.

Vad jag skulle komma till är att när jag försöker svära mindre, är det så befriande att komma hem till mitt rum. Eftersom svordomsabstinensen kan göra sig rätt påmind, så tycker jag att det är trevligt att spela låtar med svordomar och liksom skrika med...
Eh, jag vet att jag är vansinnigt mogen.

Men i alla fall. Så nu har jag gjort en svär-lista på spotify, där alla låtar med snygga svordomar i texterna finns med.

Så alla med tips på låtar som innehåller svordomar? Jag tar gärna emot förslag.

Den första jag la till är givetvis I get along - The Libertines.

Jag menar, lyssna typ från 1:30 så hör man snyggaste sättet att svära. Jag har till och med dedikerat en rosa tshirt till de vackra orden Fuck 'em. Tyvärr är det bara jag som förstår & resten tror att jag är en ligist. Men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0