It was my EGO telling me why

Jag tror att jag dör.

Eller, okej, nu ska vi inte ta i så vi kräks kanske.

Men jag har sån träningsvärk att jag knappt kan röra mig!
Jag hade ju vansinnigt jobbig idrott igår & idag skulle vi givetvis också ha gympa. Simning, till och med, inte min favorit. Men trots komplex och träningsvärk så pallrade jag mig ut till simbassängen.
Sen var det kanske inte helt okej att lektionen inte riktigt var till för mig. Det berodde ju då på att (gnällvarning!)
- det inte är så himla bra att dyka i bandeau-bikini (den åker ner!)
- det inte är så himla kul att spela ett spel som går ut på att man måste stiga upp ifrån bassängen hela tiden (eftersom man då måste visa sig över ytan i bikini mer än nödvändigt)
- att spelet går ut på att man plötsligt ska upp och göra tio upphopp. I bikini. BEHÖVER JAG SÄGA MER? Inte okej någonstans.

Men sen så kanske jag borde sluta vara så överdrivet fixerad vid hur jag ser ut. Det är liksom bara jag som gives a shit om hur min mage ser ut... Hoppas jag i alla fall.
Eh, ja. Sluta vara fixerad var det ja. Kanske går sådär. Jag är väldigt egocentrisk. Och självkritisk.

Men annars har dagen varit fin! Eller alltså, efter simmet hade jag tio minuter på mig att äta lunch. Men det smakade iofs ingenting ändå.
Torsdagar är ju i överlag rätt nice. Jag har sovmorgon, sen är matte min enda riktiga lektion. Sen är det liksom idrott och EOS. Estetisk orientering! Det flummigaste och kanske mest onödiga ämne jag har haft någonsin, men det är kul! Idag satt vi och skrev en låt om bockarna bruse. DET är f'cking hardcore!

Så det var min dag. & imorgon är det casual friday. Pepp! Och så är det kör. Pepp!

P-u-s-s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0