Det stavas slappt.

Det är så himla kul att göra saker som man inte gjort innan!
Jag kan säga att jag har aldrig varit på en av orkesterföreningens konserter, men den var riktigt bra!
Jag misstänker dock att jag och mitt finfina sällskap sänkte medelåldern med sisådär 60 år..
Men det var verkligen riktigt mäktigt!

Jag har ju också hunnit med en hockeymatch.. men det vill jag inte ens kommentera, det är så vansinnigt trist! Ehe.

Men jag är faktiskt nöjd med dagen.. Sen har jag hunnit komma hem och ätit godaste kycklingpajen!

Så nu är jag ganska trött i ögonen måste jag säga.

Nu tänkte jag lägga mig i min kära säng, äta choklad och kolla på Skins. Can you say, underbart?

PUSS!

Kommentarer
Postat av: LINA

LOVE YOU

2010-01-16 @ 22:24:46
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0