Bonkers!

Söndagärlikamedoproduktivitet.

Klockan är snart halv ett och det enda jag har åstadkommit idag är att vakna, äta frukost (varm choklad, Mirandastyle = två skedar nutella, kakao, massa socker. Onyttigt som fan, gott som fa-an.), klä på mig.

Pepplistan på spotify dånar, i hopp om att jag faktiskt ska hitta peppen, få lite motivation och städa upp i rummet. Det går sådär. Men dagen är inte slut än!
Jag borde verkligen städa upp lite. För snart är det ju lunch! Och efter lunch ska jag iväg till finaste vännerna. Då blir det inget städat.

Men okej. Sluta svamla, börja städa.

Dagens bästa pepplåt? Dizzee Rascal & Armand Van Helden – Bonkers - Radio Edit

Såå fet när man ska skutta runt må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0