Fett nice måndag

Jag är hemma, jag är trött och ganska glad.
Har varit i skolan hela långa dagen, från kvart över åtta till.. ja, åtta på kvällen nån gång. Så det är kanske inte så konstigt att jag är lite sömnig.
Det är ju så att ESMK09, den underbaraste klassen kanske ever, hade en liten konsert för föräldrarna idag.
De flesta var väl ungefär lika organiserade och förberedda som vanligt, och spelade upp låtar som de har övat igenom en gång och sådär. Men jag är inte den som klagar, för alla är bara så himla duktiga. Går man i en musikklass så gör man. Jag har ju dock ännu inte vant mig vid att hänga med folk som är så musikaliska, men kul äre!
Jag spelade ju också bas på When You Belive och det.. Ja, det gick väl lite som det gick. Men det kunde gått himla mycket värre, så ah.

Dagens bästa är väl i alla fall att jag har glidit omkring i min bästaste favoritklänning som jag tycker så mycket om.

Jag vill gå runt i min klänning hela tiden varje dag. Åh jag tycker om den.

Men imorgon gäller dock andra planer. Än att springa runt i klänningar och och spela och sånt, alltså.
Det är ju nämligen dags för gärdeskolans friluftsdag!
Jag är väl lagom pepp för ja, hur mycket tycker jag om idrott och sånt trams? Nej precis. Men jag har konstaterat att jag till och med väljer idrott framför spanska som är mitt nya hatämne. Så att det ska nog bli fint! Jag och några awesome dudes i klassen ska dansa halva dagen och promenera andra halvan. Kunde ju varit mycket värre faktiskt.. Kunde ha börjat dagen med två timmar spanska och det hade ju onekligen varit döden. Så jag ska faktiskt inte klaga.

Och nu ska jag sluta svamla Börja ducha, börja sova. Känns ju härligt faktiskt.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Marina

Verkligen en söt klänning ja! :)

2010-02-09 @ 16:51:23
URL: http://negatiive.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0