Gör ingenting mer än vad som är absolut nödvändigt

Idag hade jag verkligen planerat att vara produktiv och uträtta saker och vara duktig.

Eh, ja. Ni hör ju. Jag? Produktiv? Nä, det funkar inte riktigt.

Men jag har väl uträttat mer än vad jag brukar. Visserligen eftersom jag vanligtvis kollapsar i soffan efter skolan och gör ingenting mer än vad som är absolut nödvändigt, men ändå.

Jag har faktiskt gjort lite matte. Eller, okej, jag är inte så bra på det här med geometri, såatteehja, hälften stämmer inte, men jag har gjort det i alla fall.
Sedan tänkte jag faktiskt plugga samhäll. Det skulle ju dock kräva att jag hade böckerna med mig hem. Ajdå.
Men jag har övat lite grand på basen och lite grand på gitarren. I och för sig fortfarande mycket mindre än vad som skulle behövas, men jag har övat i alla fall. Hrm.

Men alltså, nu. Nu ska jag fortsätta vara lite småduktig i alla fall och lägga mig i tid. Har jag tänkt. Imorgon väntar äckelspanska dubbeltimme, historia, engelska, musikteori och gitarrlektion.

Aspepp.

Eller inte.

Men ja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0