Chock



BOOOOOOOOOOOOOOO! 

hahahahahahaha. Jag börjar denna tisdag med en fruktansvärt charmig bild på mig, Frida och Eve. I lördags kväll kom vi ju på att det där med att klä ut sig är ju skitkul. Och att det där med att se snygg ut på kort är jävligt överskattat.

Åh, jag är så mogen. Men det är sånt som händer när man hänger med finaste vännerna och tyckerför stunden att det är askul att klä ut sig och skutta runt till Ice, Ice Baby.

Idag, kan jag också berätta att jag är ganska så jättetrött. Pappa har fått ett renoveringsryck och tyckte att det var en jättebra ide att börja hamra bort golvet utanför mitt rum klockan nio på morgonen. Klockan nio. NIO!
Okej, jag överlever nog.

Det snöar ännu mera idag också.. som att det inte räckte med snö upp till knäna redan. Jag som hade tänkt ge mig ut på en promenad och allt? Men ja, jag borde most definately sluta whina. Idag är det tisdag. Jag ska låna böcker på bibblan, har kommit in i värsta läs-perioden. Och sen ska jag laga vegetarisk lasagne! Det är så himla gott, alltså.

Men nu räcker det väl ändå med meaningless dravel för en.. kvart i alla fall. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0