Svammel

Ja, alltså man kan nog säga att jag är databeroende tror jag definitivt.
Jag återställde hela saken igår, idag har jag varit uppe på skolan och ... ja, alltså jag vet väl inte egentligen vad det är jag har gjort, men jag hade en teknisk vän med mig som skötte det där. Allt jag vet är att, den är helt återställd och tom och jag har ingenting i datan nu. Och att den är fri från virus. Och att det känns rätt bra.

Så nu har jag min kära dator tillbaka.

Och jag är helt slut. Idag beslutade jag och en fin vän att vi skulle få tummen ur, gå upp till skolan och skriva ut en massa cv, och gå runt och tigga sommarjobb. Sagt och gjort!
Vet väl inte hur det går riktigt, men nu har jag ju gjort vad jag kan, typ. Nu kan jag bara sitta och hoppas!
Och så en bild på mig från idag. Som vanligt, med mina älskade hängslen. Till ovanligheterna hör att jag sminkade mig. Märk väl avsaknaden av läppstift också! Liksom, can you say öppensinnlig?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0