Jag är ytlig och ganska tråkig.

God morgon.
Dagen började ju rätt awesome med inställd spanska! Men sen har det väl varig ganska mycket same, same.
Jag ska läsa Jenny av Jonas Gardell på svenskan och kan bara hoppas att den inte är jättejobbig. Jag har varit flummig, gått från jätteglad till tjurig på en halv sekund och tillbaka igen. Skum dag. Men som vanligt, ändå.

Jag kände att jag ville piffa mig lite extra imorse så nu sitter jag här med kjol och smink och allt. Av tre anledningar.
1) Det är februari! Jag har klarat mig igenom hela långa halvt vidriga Januari och det känns sjukt skönt.
2) Det är min systers födelsedag! (Any excuse, liksom)
3) Jag kände imorse, när jag var nära på att dra fram leggings och en slapp t-shirt, som vanligt, att jag inte får bli en sån människa som har en massa sjukt fina kjolar och klänningar och ja, kläder, som hänger i garderoben, och ändå bara går runt och ser slapp ut. Det har blivit rätt mycket slapphet senaste tiden. Och det är ju inte riktigt okej.

(Om alla mina miljoners miljoner läsare ville beundra min ooooutfit.)

Så där har vi det. Jag är ytlig och har för mycket tid att tänka igenom mina beslut tror jag definitivt.

Men nu ska jag ut och träffa familjen, äta kycklingsallad, och sedan äta tårta. Inte helt fel alls. Faktiskt.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0