usch

Usch vad jag borde plugga just nu. Visst känns det typ väldigt, väldigt mycket mer lockande att sätta sig med en massa fin musik och läsa, men... Åh, tummen ur, tummen ur, tummen ur.
Borde verkligen skriva i alla fall en liten bit på min hemskrivning i historian också.
Fan, nu stänger jag minsann ner allt vad facebook och sån skit heter, och skriver om norden på 1800-talet. Kan ju ändå inte komma ut ur mitt rum eftersom la familia lägger golv. Om det hade varit möjligt för mig att öppna dörren, tror jag definitivt att jag hade satt mig och glott på Top Model-repriser. Men nuuuuuuu. Historia var det. Over and out!

Band Of Skulls – I Know What I Am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0