This will be the death of me

Men vad gör jag här.

Jag har samhällsprov imorgon. Klockan är halv sex. Jag har inte pluggat något innan. Tänkte plugga järnet idag. Klockan åtta börjar Gossip Girl, innan dess ska jag äta. Och efter Gossip kommer jag vara så trött att jag bara vill sova, alltså inget plugg efter det.  Och så ska jag hinna göra en massa naturkunskapsfrågor också. Och helst en hel del matteuppgifter.
Jag har alltså cirka två timmar på mig att plugga till världens största samhällsprov, göra naturkunskap, och göra matte.

Wish me luck, amigos, säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A J A N Z O N

åh, diggar bloggen miran :)

saknar dej och barndomen i gislaved ibland!

2010-02-24 @ 21:55:31
URL: http://matiildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0